2015. február 27., péntek

Demrad HKD 230 - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Hibás készülék: Vezérlőpanel nem működik
Hiányos: vezérlőpanelt javíttatni akartam, sikertelenül... kidobtam..
Állandóan F4 hibaüzenetet írt ki, amit úgy orvosoltam, hogy kikapcs., majd újra be. Ekkor melegvíz megnyit pár percre, aztán elzár. Utána cirkó indult. 8-10 órán át működött, aztán újra a fentebb írt módszer.. Belefáradtam a sok sz... dásba, lecseréltem a készüléket.
"kettőből egyet"-sem működött...
Alkatrészként kínálom, szerelők talán tudnak vele mit kezdeni, értékes alkatrészeket tartalmaz.
Grudfoss szivattyú, hőcserélő, tágulási tartály stb...
Képeken látható állapotban...


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2015-03-20 13:30
. Demrad HKD 230 - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése