2014. október 31., péntek

Szuperdögös Keds pink telitalpú cipő 40 - Jelenlegi ára: 5 700 Ft


****** Nagy szekrényürítést tartok, szeptemberben rengeteg M-XL méretű ruhát töltök fel, érdemes figyelni! : ) *******
****
Nagyon vagány, egyedi, minőségi pink telitalpú cipő, vastagabb vászonszerű anyagú. Nem gagyi kínai tucatcipő : )
Az utolsó képen látható, hogy a talpán (kívül) csúszásgátló anyag van (filcszerű anyag), így nem csúszik. : ) Nagyon kényelmes, könnyű benne menni, stabil, nem billegős, én több órát is fájdalom nélkül tudtam benne gyalogolni. : )
40-es méret
sarok: 8 cm
bth. 25, 5-26 cm
a képen látható állapotban
Mivel textil kívül is és belül is, időnként tisztítani kell (bár nem tapad rá könnyen a kosz). Én simán beletettem mosószeres vízbe (nem mosógépbe!! ), és körömkefével sikáltam, bírja a strapát : ))
****
Kérlek, hogy az aukció vége után 1 héten belül vedd fel velem a kapcsolatot, ha én addig nem tenném.
- Postázás a 2014-es díjszabás szerint, csak ajánlottan.
VAGY:
MPL PostaPontig szolgáltatás (a postára kell elmenni a csomagért) 790 Ft (2 kg-ig 790 Ft, 5 kg-ig 950 Ft)
2013. július 1-től csak olyan csomagot lehet feladni simán a Postán, ami "levélszekrénybe kézbesíthető", azaz belefér a postaládába, ami nem fér bele, azt csak ajánlottan fogadják el.
Személyes átvétel kizárólag az Árpád hídnál,   Újpest kp-ban és a lakcímemen lehetséges többnyire hétfőnként, de más napokat is megbeszélhetünk.



Jelenlegi ára: 5 700 Ft

Az aukció vége: 2014-11-21 06:37
. Szuperdögös Keds pink telitalpú cipő 40 - Jelenlegi ára: 5 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése