2014. június 24., kedd

Újszerű SCAMP pamut body csomi, 56-62 - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Kedves Látogató!
 Én is, mint a legtöbb első gyerekes Anyuka beleestem abba a hibába, hogy hihetetlen mennyiségű rucit halmoztam fel kislányomnak, amiből egyenesen következik, hogy rengeteget alig viseltünk vagy egyáltalán nem. Majd terhes lettem, amiről sokáig azt gondoltuk szintén lány lesz és megnyugtattam magam, hogy semmi gond majd a második tudja viselni, sőt még bele is húztam a vásárlásba… na szóval fiú lett és a szekrény tele…
Így elkezdem töltögetni azokat a márkás , főleg NEXT és ZARA rucikat és kiscipőit kislányomnak és kisfiamnak, amiktől már képes vagyok megválni…
 Vásárlás után 1-2 nappal kérlek vedd fel velem a kapcsolatot, és egy héten belül rendezzük!!
Posta költség minden esetben saccolt, pontosat csomagolás után tudok mondani! Személyes átvétel csak Érden lehetséges!
        3 db SCAMP body 56os méretben, kivéve a csíkosat, az 62es, a két kék csak mosva, vasalva voltak, a kék csíkos, volt rajtunk párszor, hibátlan.
Kérésre szívesen méricskélek...
Folyamatosan töltögetem fel 3éves kislányom holmiait..... kukkants be a többi termékemet is megnézni..


Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Az aukció vége: 2014-07-15 13:13
. Újszerű SCAMP pamut body csomi, 56-62 - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése